5 sfaturi pentru social media manageri / Cum ai parte de un meeting de succes?

Dacă ai pășit recent pragul marketingului digital, în special domeniul social media management, atunci foarte probabil că ai avut sau urmează să ai întrevederi cu potențiali clienți. Întâlnirile de afaceri îți oferă posibilitatea de a crea legături noi, de a încheia înțelegeri de lungă durată și de a te afirma ca specialist pe piața locală. Foarte des, specialiștii din domeniu, consideră că este suficient să cunoști dedesubturile domeniului și să ai pasiunea scrisului în sânge pentru a face față acestui job. Dar cum stai la capitolul negocieri și vinderea propriei persoane ca profesionist? 

Ți-am pregătit 5 sfaturi care te vor ajuta să te poziționezi ca un  profesionist organizat în domeniu, de care orice client are nevoie.

  1. Nu veni nepregătit la meeting cu clienții. Atunci când stai deja la o ceașcă de cafea cu potențialul client, trebuie să cunoști nr. de like-uri, followeri, informația about, ultimele promoții, oferte, campaign-uri și ce review-uri a primit de la cumpărători. Pe lângă analiza rețelelor de socializate a brandului, treci cu privirea și prin contul clientului. Memorează bine numele și atrage atenția la interesele și subiectele abordate pe profilul personal. Fii sigur că același lucru, îl face și clientul înainte de a te contacta. Toate aceste informații te vor ajuta să înțelegi situația actuală a brandului, politica lor de promovare, trăsăturile de caracter a administrației și vei fi pregătit de a oferi răspunsuri la anumite înterbări care vor apărea pe parcursul discuției.
  2.  

  3. Ai grijă ce postezi pe propriile conturi de socializare. Atunci când te poziționezi ca un specialist în promovare pe rețelele de socializare, primul lucru la care vor atrage atenția clienții tăi sunt conturile tale în mediul virtual. Pentru a da o impresie mai business și a demonstra experiența în domeniu, completează informația ta personală precum școala, universitatea, și toate job-urile la care ai activat. Ai grijă ce postezi zi de zi. Acordă prioritate postărilor ce au o valoare emoțională, informațională și au un feedback mai mare din partea celor care te urmăresc. Evită postările care te pun într-o lumină proastă (sub stare de ebrietate, ipostaze vulgare, etc.)
  4.  

  5.  Fii conectat mereu la internet! Este foarte important în timpul primului meeting să-i prezinți clientului paginile de socializare a brandurilor pe care le-ai administrat anterior. Localurile și străzile orașului nu întotdeauna sunt conectate la wi-fi, sau mereu pot interveni careva probleme. Pentru a evita pauzele neplăcute și problemele tehnice, fii sigur că ești mereu conectat la internet 3g sau 4g și ești gata să prezinți clientului toată informația necesară. Deținerea unui device rapid, comod și performant, deja cred că nu e cazul să reamintesc 🙂
  6.  

  7. Pregătește un check-list de întrebări. Clienții nu întotdeauna cunosc problemele brandului sau scopul final pe care îl așteaptă de la colaborarea voastră. Nu trebuie să aștepți acesta să-ți expună clar și explicit de ce are nevoie. Pregătește o listă de întrebări care îți va oferi această informație. Iată un exemplu:  

    check-list-1check-list-2
  8.  

  9. Ai mereu la îndemână propria ofertă cu prețul serviciilor pe care le prestezi. În următorul articol voi pregăti câteva sfaturi în care voi explica ce trebuie să includă price-listul dat și cum să creezi corect prețurile ofertei.

 
Sweetlana

Anunțuri

Comentează...

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s