Iubesc…

Cea mai mare problemă a societății noastre este faptul că aceasta poate cu ușurință arăta tot ce îi displace, tot ce o irită, tot ce o deranjează și foarte puțin din tot ce iubește. Astăzi mi-am pus întrebarea: ce iubesc și de ce? Imediat am deschis notițele și am început a scrie această mărturisire. 

Iubesc dramele. Da! Și nu mă voi mira dacă fiecare al 3-lea om care mă citește acum, la fel le iubește. Întrebarea este, dacă o recunoaște sau nu?  Eu vorbesc de drama ceea când inconștient exagerezi gravitatea unei probleme, te simți presat de timp, de stereotipuri, ești neînțeles de tot ce te înconjoară și crezi că problema în care te afli acum este cea mai gravă și idee nu ai cum să o rezolvi. În momentul în care conștientizezi că realitatea e mult mai simplă și lucrurile se aranjează pe policioare de la sine, împlinirea sufletească și fericirea ta morală devine dublă! Am trecut o dramă cu bine! URAA! Și iarăși exagerezi sentimentul! 🙂

Acest mod de gândire este absolut nesănătos pentru un om. Din păcate, nu mă pot izbăvi de această calitate. Să trăiesc logic cu realitatea? Mmmm, boring!

Bored cat giphy

Dintr-o extremă în alta e mai vesel, dar obositor. Este foarte important să recunoști pentru tine că în acest moment ai anume această stare…Dacă nu le recunoști și începi să trăiești drama ca fiind realitatea absolută, consecințele pot fi grave. Believe me!

Iubesc mandarinele. Ador momentul când le decojesc nerăbdător cu unghiile, apoi le apropii de față ca să le miros, după care pot înșfăca o mandarină în întregime și să am o față de veveriță care face rezerve pentru iarnă. Iar atunci când le guști, momentul când țâșnește sucul lor de sub pieliță și îi simți gustul dulce-acrișor, pentru mine e pur și simplu orgasmic!

eating funny giphyIubesc când doare. Da! Acea durere când ești cu el și simți un „poc!” peste față cu exclamația:„Sărută-mă acum!” – mă topește! … Și asta e doar unul din scenarii 🙂 . Apropo, durerea această ajută apoi la cosmetologie și proceduri mai dureroase. Dezvoltă rezistența și imaginația 😀 În acele momente mă gândesc la acel „poc!”.

spank giphy

Iubesc să-l iubesc. Fac parte din categoria fetelor care se jertfesc la maxim, se dezic aproape de orice, își întrec așteptările, fricile, își încalcă toate principiile și e gata să-și schimbe viziunea și interpretarea vieții, doar ca să-i demonstreze cât de mult îl iubește…

Multe dintre fete mă judecă pentru că mă dezic practic de mine pentru acel „El”. Dar atunci când te copleșesc emoțiile, când iubești dramele, și „poc”-urile :))) te lași dusă de val. Nu vreau să mă impun să fiu femeia strategică, femeia misterioasă, femeia puternică…Sunt slabă, copilăroasă, cu caracter de pisică și mă dedic totalmente celui care oferă căldură și dragoste acestei pisici 🙂 Miau!

adorable giphy

Iubesc umorul absurd. Când întâlnesc oameni „duși”, cu o gândire anormală, care nu au constrîngeri, se simt liberi, au un umor bizar și glume care la prima părere par o ofensă, dar când te gândești la sensul fără sens, dar cu sens – tâdâși! Creierașul meu zice – daaaa! Trebuie să mă țin de așa oameni! Îi ador pentru spiritul libertin, atitudinea indiferentă și pe alocuri de protest…Eu nu am coaie să merg împotriva valului. Iar atunci când le am, la prima părere negativă, las mâinile în jos și „обратно в строй”. Oamenii care au un umor absurd sunt foarte open-mind, iar viziunile lor mă inspiră.

mind blown giphy

Iubesc muzica și dansul. Sunt persoana care se conduce după principiul „nu regret nimic în viață”. Totuși, undeva acolo, în adâncul sufletului, am un regret că nu am dezvoltat în mine dansul, cântecul sau un instrument muzical. De fapt, niciodată nu e târziu. Cine știe :))))

never give up giphy

Iubesc să mă alint. Dar cine nu iubește?

Vă pup și vă iubesc pe voi toți care mă înțelegeți, vă regăsiți în ce scriu și pe cei care nu mă înțeleg și nu sunt de acord cu ceea ce scriu. Pace, dragoste și „poc”-uri să fie! 🙂

Hug-uleț tuturor!

Sweetlana

 

Comentează...

